Általános Szerződési Feltételek fogyasztóknak

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a https://www.pecsisorshop.hu honlapon elérhető webshopon (webáruház) keresztül a  Pécsi Sörfőzde zártkörűen működő részvénytársaság  (a továbbiakban: Szolgáltató) és a webshopon elérhető bármely terméket (a továbbiakban: Termék) megrendelő vásárló (a továbbiakban: Vásárló vagy Fogyasztó) között létrejövő adásvételi szerződések és kapcsolódó jogviszonyok (a továbbiakban: Szerződés) feltételeit határozzák meg. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

Amennyiben jelen ÁSZF Fogyasztót említ, ott kizárólag a Ptk. 8:1. § 3. pontja szerinti fogyasztó értendő. A Vásárló magába fogalja a Fogyasztót és a Ptk. 8:1. § 4. pontja szerinti vállalkozást is.

FONTOS! A webáruházunkban leadott rendelések kiskereskedelmi rendelésnek minősülnek, így az általunk kiállított számla továbbértékesítésre nem alkalmas. Továbbértékesítésre alkalmas számlát kizárólag a területi képviselőink vagy a vevőszolgálatunk által felvett megrendelések alapján tudunk kiállítani! Kérem továbbértékesítési igény esetén vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot

A Fogyasztó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

SZOLGÁLTATÓ

Név: A Pécsi Sörfőzde zártkörűen működő részvénytársaság

Székhely: 7624 Pécs, Alkotmány utca 94.

Adószám: 11002776-2- 02

Cégjegyzékszám: 02-10-060045

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

E-mail cím: webshop @ pecsisorshop.hu

Telefonszám: +36 30 171 8538

A HONLAPON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

Termék

A Szolgáltató a webáruházban

  • alkoholt tartalmazó dobozos sörök és
  • alkoholmentes dobozos sör italok

online értékesítését végzi Fogyasztók számára.

A Termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a konkrét Termék oldalán lehet megismerni.

Fogyasztók korlátozása

A Szolgáltató kizárólag 18 éven felüli személyek részére értékesít alkoholtartalmú Termékeket. Fogyasztó erről

  • már a webáruházba lépéskor az ott megjelenő Elmúlt-e 18 éves? kérdésre történő Igen válasszal, valamint
  • az ÁSZF elfogadásával is nyilatkozik.

Az ezen webshopban megvásárolt Termékek harmadik személy részére történő forgalmazását, tovább értékesítését a Szolgáltató kizárja. A webáruházunkban leadott rendelések kiskereskedelmi rendelésnek minősülnek, így az általunk kiállított számla továbbértékesítésre nem alkalmas. Forgalmazás kizárólag a Szolgáltatóval megkötésre kerülő írásbeli megállapodás megkötése esetén lehetséges.

Árak

A Termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó darabárak és magyar forintban értendők.

Az árak tájékoztató jellegűek, Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja.

Áraink a Terméket törvényileg terhelő következő adókat tartalmazzák:

– a sörre, mint jövedéki termékre kirótt és megfizetett jövedéki adót, és

– az általános forgalmi adót.

A Termékekre külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A megjelenített árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.20.000 forint áruérték feletti megrendelés esetén a házhoz szállítás díját Szolgáltató viseli.

Az ezen érték alatti megrendelések esetén az alábbi szállítási költségeket számítjuk fel:

  • 1 tálca sör megrendelése esetén 1 800 Ft
  • 2 tálca sör megrendelése esetén 2 200 Ft
  • 3 tálca sör megrendelése esetén ingyenes

A fizetendő végösszeg – a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján – minden költséget tartalmaz.

Minimális rendelés nagyság

A webáruházban alkalmazott értékesítési egység a teljes, bontatlan, egyfajta terméket tartalmazó tálca, mely 24 darab Terméket tartalmaz.

A webáruházból minimálisan rendelhető Termék mennyisége 1 tálca.

Csomaglogisztikai partnerünk szállítási méretkorlátjából adódóan az egy rendelésben leadható árumennyiség maximum 4 tálca, ennél többet a webáruház nem enged rögzíteni. Kérjük, hogy 4 tálca feletti megrendelését külön rendelésként adja le. Megértését köszönjük.

Területi kikötés

A webáruház kizárólag Magyarország területére szállít.

Felelősség

Fogyasztó tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelése készlethiány vagy egyéb ok miatt 8 munkanapon belül nem teljesíthető, arról a Pécsi Sörfőzde zártkörűen működő részvénytársaság e-mailen tájékoztatja a Fogyasztót, hogy Fogyasztó megrendelése automatikusan törlésre kerül. Fogyasztónak a későbbi teljesítés érdekében – a termék rendelkezésére állása után – ismételt megrendelést kell feladnia.

A webáruházban kínált Termékek paramétereinek, adatainak, árainak, kapcsolódó adatainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal járunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás adat, információ, ár kerül a webáruház felületére vagy a rendelés visszaigazolásába – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a Termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra – , Szolgáltató fenntartja a jogot a hiba kijavítására, és a Fogyasztó egyidejű tájékoztatására. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Fogyasztó minden további következmény nélkül elállhat vásárlási szándékától.

A HONLAPON TÖRTÉNŐ VÁSÁRLÁS

A megrendelés folyamata

A választott Termék a Kosárba tesz gomb segítségével helyezhető a kosárba. A Kosárba tesz gomb megnyomásával a Termékből 24 vagy ennek egész számú többszöröse mennyiségű Termék kerül a kosárba. Az ennek nem megfelelő mennyiséget a webáruház automatikusan a 24 következő egész számú többszörösére módosítja!

A Fogyasztó a kosár tartalmát a Kosár ikonra kattintva ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett Termékből milyen mennyiséget kíván rendelni – melyet a Kosár frissítése gombbal megerősíteni szüksége – , illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.

A Kosár menüpontból továbblépési lehetőségek:

  • A vásárlás folytatása
  • Tovább a pénztárhoz

A Fogyasztó a Tovább a pénztárhoz gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Következő lépésként a számlázási és szállítási adatok kitöltésére van szükség, illetve lehetőség van korábbi regisztráció alapján bejelentkezésre, vásárlói fiók létrehozására (azaz regisztrációra), valamint regisztráció nélküli vásárlásra.

A regisztrációval történő, illetve regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Fogyasztónak megadnia (a weboldalon * jelzi a kötelezően megadandó adatokat):

keresztnév és vezetéknév, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, valamint az ettől eltérő szállítási cím.

Regisztrációkor jelszó megadása nem szükséges, automata által generált jelszó jön létre. A sikeres regisztrációról a Fogyasztó e-mailben kap megerősítést.

A megrendelés következő lépéseként a Fogyasztó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt Termékeket, azok mennyiségét, valamint láthatja a fizetés és a szállítás módját. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

– A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

– A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

– A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszakerül a Szolgáltató oldalára

A SimplePay fizetési rendszer használatával Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a  Pécsi Sörfőzde zártkörűen működő részvénytársaság  (7624 Pécs, Alkotmány utca 94.) adatkezelő által a www.pecsisorshop.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

Megrendelési szándéktól függetlenül a Fogyasztó az adatait a Fiókom menüpontba belépés után kezelheti. Itt tudja az e-mailben kiküldött automata által generált jelszót, a regisztráció során megadott adatait módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Fogyasztó felelős. A Fogyasztó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén, a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató 48 órán belül visszaigazolja a megrendelés létrejöttét egy automatikus email formájában. Ha a Fogyasztó nem kapja meg 48 órán belül ezt a visszaigazolást, úgy a Fogyasztó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt Termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt Termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint a Fogyasztó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A szerződés létrejötte

A Szolgáltató és a Fogyasztó között létrejövő szerződés tartalmát a jelen ÁSZF határozza meg. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

A megrendelés elküldése elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének, valamint a személyes adatok kezeléséről szóló Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679 (GDPR) rendelkezéseit.

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség.

Számlázás

Fogyasztó a profiljához szállítási és számlázási címet rögzít, melynek aktualizálásáért Fogyasztó felelős. Szolgáltató kizárja felelősségét ezen címek aktualitásával kapcsolatos problémákért.

A rendelés véglegesítését követően az adott rendelés vonatkozásában a számlázási és szállítási adatokban változtatás nem eszközölhető.

A jelen ÁSZF elfogadásával a Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a megrendelésről távszámlát állíthat ki, melyet a Fogyasztó a megrendelés leadásához használt e-mail címre kap meg .pdf formátumban. Szolgáltató a megrendelésről a számlát nyomtatott formában a csomagra rögzítve is eljuttathatja a Fogyasztóhoz.

A megrendelt Termék ellenértékének kifizetése

Szolgáltató a Termék vételárának kiegyenlítéséig a Termék feletti tulajdonjogát fenntartja, a kárveszély azonban a Termék átadásával átszáll a Fogyasztóra.

A webáruházban jelenleg csak az alábbi módon lehet a megrendelt Termék ellenértékét kiegyenlíteni:

Bankkártyás vásárlás (SimplePay rendszeren keresztül)

Szállítás módja

Házhoz szállítás

A megrendelt Terméke(ke)t a Szolgáltató a Fogyasztó által megadott címre szállítja. A kézbesítés munkaidőben zajlik, így ha napközben a Fogyasztó nem tartózkodik otthon, érdemes a munkahelyi címet megadni szállítási címnek.

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a házhoz szállításra csomaglogisztikai szolgáltatót vegyen igénybe.

Amennyiben a megrendelt Termékek között alkoholtartalmú Termék is van, a futár meggyőződik arról, hogy az átvevő személy elmúlt 18 éves. Amennyiben az átvevő az életkorát hatósági igazolvánnyal nem igazolja, a futár megtagadja a kézbesítést és a Terméket a feladás helyére viszi vissza. Ebben az esetben a felmerülő többletköltségek a Fogyasztót terhelik.

A szállítás ideje

Amennyiben a megrendelt Termék raktáron van, a kiszállítás a rendelést követő 2-5 munkanapon belül történik.

Amennyiben a megrendelt termék – a webáruházban jelzettekkel ellentétben – előreláthatólag a fenti 5 munkanapon belül mégsem áll megfelelő mennyiségben rendelkezésre, Szolgáltató telefonon egyeztet Fogyasztóval a rendelés esetleges törléséről.

Átvételkori teendők

A Termék átvételekor a Fogyasztó köteles megvizsgálni, hogy a Termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a Terméken, a Fogyasztó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a Termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a Termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Fogyasztó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a Termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

Szerzői jogok

A webáruházban megjelenő tartalmakat szerzői jog védi, azok a Szolgáltató írásbeli hozzájárulása nélkül, – kereskedelmi célokra kiemelten nem! – nem másolhatók, módosíthatók illetve terjeszthetők.

ELÁLLÁSI JOG – Tájékoztatás a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

A Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül fogyasztónak, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.

A fogyasztó az elállási jogát a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén aa) a terméknek, ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napos határidőn belül gyakorolhatja.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja. Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy az itt elérhető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi.

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.

Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.

A Fogyasztó elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben nem gyakorolhatja, így többek között olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A fentiekre tekintettel a Szolgáltató felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy a megrendelt Alkoholos Termékek tekintetében a Fogyasztó nem rendelkezik a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogával

SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

A Fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Fogyasztó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Fogyasztó érvényesíteni már nem tudja.

A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Fogyasztó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni.

A Fogyasztó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást) követő 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Fogyasztó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Fogyasztó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Fogyasztó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

  • Telefonszám: +36301718538
  • E-mail cím: rendeles@ pecsisorshop.hu

A Szolgáltató a Fogyasztó panasza esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezései alapján jár el. Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó jogosult

  • a Fogyasztóvédelmi Hatóság eljárását kezdeményezni
  • jogát bírósági úton érvényesíteni
  • az illetékes Békéltető Testület (bekeltetes.hu) eljárását kezdeményezni.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Más illetőséggel rendelkező békéltető testületek elérhetőségeit itt érheti el.

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Fogyasztó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

Adatvédelmi szabályzat

A szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: https://pecsisorrendeles.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

Az adatkezelés időtartamán belül Fogyasztó bármikor tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 3 munkanapon belül írásban, közérthető formában köteles Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról tájékoztatni, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot jelen ÁSZF-et, a illetve a webáruházban forgalmazott termékek árainak és az ott feltüntetett egyéb áraknak – nem visszamenőleges hatállyal történő – bármikori módosítására. A módosítás a webáruházban történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020. május 11.